Jump to content
Sign in to follow this  
Stexman

Potreban Savet! Lepljenje sito svile!?

Recommended Posts

Pozdrav svima. Ovo je moj prvi post ovde i apsolutni sam pocetnik sto se tice sito stampe iako imam podosta godina za rookija!

Cilj mi je da koristim sito stampu za izradu PCB-a, odnosno stampanih plocica za elektroniku.

Nabavio sam drzac za sito ram, ram i svilu 120 niti. Sad bi tu svilu trebalo zalepiti na ram.

Zvao sam nekoliko firmi i ili nemaju ili prodaju lepak za tu namenu u kolicini od 1kg, sto meni apsolutno ne treba.

Ako budem prosirivao delatnost, kupicu gotov zategnut ram, ali ova pocetna varijanta mora ovako sto bi rekli "na misice".

Moje pitanje za iskusne je koji lepak bih mogao da iskoristim za zatezanje svile na ram a da nije bas za tu namenu?

Jedan prijatelj koji se bavi sito stampom na sitno, mi rece da je koristio tigar lepak ali meni to jednostavno "ne pije vodu".

Ja bih to mozda pojacao i sa heftalicom ali o tom potom. Prvo da zategnem i zalepim!

Molim vas za neku proverenu informaciju o alternativi za lepak.

Hvala unapred i jos jednom veliki pozdrav svima! ;)

p.s.

Ako je neko radio izdradu stampanih plocica sito postupkom, svako savet mi je dobro dosao!

Da li misliš da ćeš sa tako urađenim sitom (u kućnoj varijanti) uspeti da odradiš posao? Pogotovo što ti treba ok zategnusts obzirom da ćeš raditi pločice

Nisi naveo koje veličine je sito kao i boja svile, ali veruj mi sve firme koje se bave zatezanjem sita nisu toliko skupe a uradaiće mnogo kvalitetnije nego ti u kućnoj varijanti.

Zatezanje sita B3 formata sa žutom svilom (120) ne bi trebalo da košta više od 2000 dinara, uostalom nazovi neke od firmi pa se raspitaj da li ti je to bolja opcija od kućne radinosti...

Mislim da će ti Tigar/Neostik/Syntelan pomoći, a možeš i klamericom da ojačaš, ali veruj mi, to nije to...

Pa upoznao sam nekoliko ljudi koji se bave sito stampom i svi su imali rucno zategnuta sita.