Jump to content

Unwrap UVW tutorial

Recommended Posts

Trazim neki napredniji i detaljniji tutorial u vezi unwrapa, u smislu pretamburo sam maxov help, video sta cemu sluzi, i pogledao par kratkih tutorijala tipa mapiranje tetrapaka za jogurt i to. Ali me interesuje nesto malo slozenije gde bi mogao da vidim koji su osnovni problemi u nekoj komplesnijoj geometriji, koji su uobicajeni metodi, workflowz i to. Ima li preporuka...

Opisuju ga ne kao ruzan vec program ciji izgled seze u dalku istoriju, porede ga sa nekim programima koji mi ne znace nista jer ne bavim se ovim starima tako dugo. Lepo je znati u "svom" programu odraditi sve ali lunjajuci po netu stekao sam utisak da svi ti veliki, sve u jednom, programi skripe u svim segmentima ocu reci sve mogu da urade, hajde da kazemo prosecno. Imao sam prilike da citam kako ljudi koji se kunu u mayu-max koriste plaginove ili programe kao sto je Headus uw, "na dnevnoj bazi" , iskreno ja sam pocetnik i kad procitam misljenje likova koji su vrhunski majstori ja to uzimam sa respektom. Nisam nigde naisao na podatak da je neki poseban greh ako koristis takve programe, ako gresim ispravi me.

luk crvenog prozora...koliko mi se cini to bi trebalo biti bas jednostavno...zavisi kakv je prozor..???!!!!!

Uv layout je odlican za organske stvari....ali i za neorganske....mada se neorganske unwrapuju malo drugacije...:))

zavisi naravno kakav luk, ovo nije bilo nimalo jednostavno, ali to je sad suvise tesko objasnjavati bez optike. u svakom slucaju, program je tu pokazao limit, iako je i neke naizgled slozenije geometrije savrseno odmota. modov unwraper je najmanje u ovome slucaju pokazao vecu rafiniranost u od-distorziranju geometrije.

najbolje mu da sačeka dok naprave 1 klick perfect unwrap i ne mora ništa da uči sve će samo...

vec je to reseno u obliku Ptex-a. Btw jel neko imao prilike da korisit ? i s kojim programima.

Naravno za Arch Viz Ptex nema neku veliku primenu osim ako modeli nisu bas bas komplikovani