Jump to content
jetfreak

PlaneSpotting

Recommended Posts

Pre nego sto okacim fotke zelim prvo sve da vas pozdravim i da vam kazem da sam najgori amater. Posedujem Nikon D3000 sa kit objektivom 18-55 + Nikkor 55-200 VR. Posto sam od malih nogu zaljubljenik u vazduhoplovstvo, to mi je i profesija pa otud i zelja za fotkanjem "letecih aparata". Ne zamerite ako sam u pogresnoj temi.

Evo nekoliko mojih fotki pa ocenite:

1.

DSC_1497crop.jpg

2.

DSC_1692.jpg

3.

DSC_1092.jpg

4.

DSC_1734.jpg

5.

DSC_0504.jpg

Pozdrav i hvala!

Drugi put probaj malo duzu ekspoziciju , i prati avion , recimo ova Alitalia koja je bila na sletanju , mogla je lepo da se panuje , dobio bi osecaj kretanja , i fotka bi bila efektnija.

steta sto si Viktoru malo odsekao krila :)

Mnogo me nervira ona gomila suta ispod brdasceta koja non-stop ulazi u kadar, pa mi je paznja preusmerena na "po svaku cenu izbeci sut"! Hvala na savetima a vidim i da se razume i koristi vazduhoplovna alfabetika. Viktora sam nausrtb krila zumirao do "koske"!

Hvala!

Oduvek, `60-ih je Qantas imao redovnu liniju sa B747-200!

Mogu i veci: http://www.airliners.net/photo/Antonov-Des...slan/0739011/L/

"Tesla" moze da prihvati i A380, ali zvanicno nije sertifikovan za taj tip!

Pa pre nedelju-dve je bio krcat tovarom pa mu je trebalo malo vise da dobije na visini! Kapetan je posle odlepljivanja sa piste trazio pravolinijski prelet preko grada, a posto je pravio buku jer su motori urlali na "full thrust" i izazvali malo panike u gradu pa su se ljudi setili 1996. i onog IL-76 sto se srusio ispred piste!

Ne zezaj? Otkad ovo moze da sleti kod nas? Neka novina?

I na prvoj fotki je 747! Na zalost, otkad za i iz Beograda nema interkontinentalnih letova ovde slecu samo cargo verzije!

I na prvoj fotki je 747! Na zalost, odkada za i iz Beograda nema interkontinentalnih letova ovde slecu samo cargo verzije!

Bolje i to nego nishta veliko! <_<

Svaki dan isto: 737, ATR, Airbus! :angry:

@Nemo