Jump to content

pravljenje 3d igara...UDK...3ds Max...Maya

bobadilla
 Share

Recommended Posts

Unapred se izvinjavam svima zbog ponavljanja teme po milioniti put, jednostavno ne mogu vise da lutam trazeci prave odgovore, tako da sam resio da ih okupim na jedno mesto...

Zelja mi je da napravim vrhunsku igricu bla bla bla...poznata svima prica... sa jednom razlikom, ja sam potpuni amater.

Koliko razumem UDK 3ds Max i Maya je ono sto mi treba za pocetak...trazim tutorijale po netu i polako upoznajem ove programe... Evo ga moj plan do konacnog ostvarenja sna:

1. za pocetak hocu da naucim osnovne funkcije programa...cisto da se upoznam...

2. da napravim jednostavnu mapu...

3. interakcija sa predmetima

4. jednostavan level

5. kompleksniji leveli

6. i onda prelazak na pravljenje prave igrice

//ako sam nesto propustio ispravite me pls

Pitanja:

-UDK: Koje su njegove mogucnosti? deluje mi da ljudi(amateri) u njemu samo prave mape i ubacuju modele...ali mene zanima da li ja mogu potpuno da kontrolisem glavnog lika...tj da menjam nacina na koji hoda, brzinu, ...zato sto mi je ovaj standardni malo nezgrapan (da pojasnim:recimo da hocu da se krece kao lik iz igrice Prototype...http://www.youtube.com/watch?v=L0hrpf9oSW4)?

ako hocu da igrica bude jedan svet (recimo kao gta), dakle da idem s kraja na kraj grada koliko je to tesko, odakle da pocnem, koji je princip, nemam predstavu koliko to treba da bude veliko? Recimo da je mapa Novi Beograd, kako da to izgleda sto realnije (mislim na visinu zgrada, sirinu ulica itd).

Stao mi mozak...to je sve za sada, al bice ih jos sigurno...

Nije mi cilj da vas zamaram nekim stvarima koje mi nisu jasne, a verovatno su osnovne ako neko hoce da bude...(kako se bre zove onaj kome je zanimanje pravljenje igara? :)), ali je lepo znati da imam koga da pitam...:)

________________________________________________________________________________