Jump to content
justyce

Gameship logo

Recommended Posts

Sa drugom pokrećem sajt za prodaju igara i evo, reših da dizajniram neki logo. Inače sam amater, PS od skora koristim, ranije dosta Paint.NET.

Pošto će se sajt zvati Gameship prvo sam uzeo da sredim neki logo broda. Ovo sam radio u Paint.NET-u

gshiplogobroda.png

Zatim sam u PS-u samo doradio sve, i uradio par varijacija:

logogameshipno1.png

logogameshipno2.png

logogameshipno3.png

logogameshipno4.png

logogameshiposnova.png

Komentari? :)

dobro je sto sam odmah ukapirao da se radi o jedrima i pramcu, ali je loshe sto si radio u photoshopu sve ovo. Uzmi neki vektorski program koji cete em oduciti od drop shadow efekata, koji su postali sinonim za kic, em cesh imati rafiniranije, da ne kazem minimalisticke logoe.

Takodje brod me podseca na štiklu, pa bi bilo lepo da "petu" malo vise zaoblis.

Odnos izmedju elemenata bi trebao da sredis kao i velicinu istih.

Pokusaj bolje da stilizujes jedra. Pokusaj da ti manje jedro prati crtu veceg. Malo ovako deluje izlomljeno.

Posto si nov clan pokusaj sledeci put da ti radovi koje postavljas budu manjih dimenzija.

EDIT: Mislim na odnos brod:natpis.

Hvala na komentarima, tek sam na početku a i mlad sam, ima vremena.

@iguana: Nisam sve radio u PS-u, kad si spomenuo "neki vektorski program" sa kojim bih mogao da počnem? Misliš da ceo logo u njemu uradim? Ili samo brod?

@dejanks84:Što se tiče štikle, ne znam, meni je sasvim ok ovako. Kad kažeš ovo za odnos izmedju elemenata, da li misliš na odnos jedro:jedro:pramac ili misliš na odnos brod:natpis?

Adobe illustrator ili corel draw - alat za izradu.

Sam logo ima potencijala.