bogus Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Ja sam trenutno amater u ovoj oblasti, ali sam se mnogo zainteresovao za dizajn uopsteno... Imao sam zadatak da napravim znak squash cluba, ja sam ga uradio, i takodje je on i usvojen.... Zanimalo bi me vise predloga na ovu temu.... posto smatram da taj znak nije toliko dizajnerski dobro odradjen..... Gde mogu da saznam vise o dizajnu nego ovde :D Za one koji ne znaju sta je SQUASH, to je sport medju cetri zida, igra se sa laksim reketom od teniskog, takodje je malo manji i uzi, igra se sa malom gumenom lopticom(koja je istaknuta na znaku koji sam ja napravio (ima 2 tacke)) a vise o ovome mozete procitati na www.squash.co.yu a galeriju na http://www.squashpics.com/ PS: Bacite koji komentar na moj znak HVALA UNAPRED!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mae Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 dobrodošao!!! što se tiče samog logo-a...meni izgleda,jednotavan je i precizan,al' me malo buni taj reket... jel on tako izgleda,ili je previše sličan teniskom pa nisi hteo da bude sličnosti sa nekim teniskim klubom? ja bi recimo njega promenio... e sad,ima i stručnijih ovde od mene da procene!!! :D pozdrav Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejanjagodic Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Kad budes radio sledeci put nesto, preporucio bi ti da pogledas na internetu sta je trenutno moderno. Dosta dobar sajt je www.logopond.com - tu ces naci oko 15.000 logo-a koji su dosta dobri i moderni... Tutoriale za logo-e neces naci na internetu (barem ih ja nisam nasao dosad)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
deyo Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Dobrodosao, znak je nekako previse "old" ako me razumes... Poslusaj Dejana i prelistaj malo logopond.com i faveup.com cisto da se upoznas sa materijom da vidis staje trenutno in... Pozdrav Link to comment Share on other sites More sharing options...