Jump to content

ZNAK SQUASH CLUBA

bogus

Recommended Posts

Ja sam trenutno amater u ovoj oblasti, ali sam se mnogo zainteresovao za dizajn uopsteno... Imao sam zadatak da napravim znak squash cluba, ja sam ga uradio, i takodje je on i usvojen.... Zanimalo bi me vise predloga na ovu temu.... posto smatram da taj znak nije toliko dizajnerski dobro odradjen..... Gde mogu da saznam vise o dizajnu nego ovde :D

Za one koji ne znaju sta je SQUASH, to je sport medju cetri zida, igra se sa laksim reketom od teniskog, takodje je malo manji i uzi, igra se sa malom gumenom lopticom(koja je istaknuta na znaku koji sam ja napravio (ima 2 tacke)) a vise o ovome mozete procitati na www.squash.co.yu a galeriju na http://www.squashpics.com/

PS: Bacite koji komentar na moj znak

HVALA UNAPRED!!!

post-22401-1215601525_thumb.jpg

dobrodošao!!!

što se tiče samog logo-a...meni izgleda,jednotavan je i precizan,al' me malo buni taj reket...

jel on tako izgleda,ili je previše sličan teniskom pa nisi hteo da bude sličnosti sa nekim teniskim klubom?

ja bi recimo njega promenio...

e sad,ima i stručnijih ovde od mene da procene!!! :D

pozdrav

Kad budes radio sledeci put nesto, preporucio bi ti da pogledas na internetu sta je trenutno moderno.

Dosta dobar sajt je www.logopond.com - tu ces naci oko 15.000 logo-a koji su dosta dobri i moderni...

Tutoriale za logo-e neces naci na internetu (barem ih ja nisam nasao dosad)...

• 2 months later...

hvala Vam na savetinma, dobrodosli su mi!!! To je radjeno u CorelDraw-u 12, ali sad vec prelazim na Photoshop CS3, pa pocinjem sa modernijim logo-ima, u svakom slucaju hvala! Bio mi je potreban savet strucnjaka, ili barem ljudi sa iskustvima!!!!! ;)

To je radjeno u CorelDraw-u 12, ali sad vec prelazim na Photoshop CS3, pa pocinjem sa modernijim logo-ima, u svakom slucaju hvala!

Sinko, nemoj da radish znakove u PS-u, :o ko Boga te molim.

Nastavi da radish u Corel-u. Mada, savetujem ti da zemash Illustrator.

Malo ti je SFRJ-istichan logo.