Silent Posted August 6, 2007 Report Posted August 6, 2007 Znam da ova tema nije odgovarajuca za ovaj podforum, ali nisam znao gde drugde da je stavim... Tema je namenjena svim ljudima koji rade nesto slicno.... Ja skoro 2 godine pravim nekakav nakit, uglavnom zica, perle, koza i sta mi sve padne pod ruku. Potpuno sam samouk [ako se ne racuna par tutorijala sa interneta] . Kada sam poceo bio sam potpuni laik, sada sam bolji, koliko procenite sami... Radim nakit najvise vezan za chainmail. Najveci problem koji ja imam je materijal. Alat nekako improvizujem, ali ja kod ne znam gde da nadjem npr niklovanu zicu, ili bruseni aluminujm, ili bilo sta slicno... Srebro mi je mnogo skupo da bi se ja sada igrao sa istim.... Eto tako ukratko, nadam se da ce biti odziva na temu.... inace na ova dva linka imate neki moj nakit, sve primedbe, komentari i sugestije su dobro dosli.... i da napomenem da sam apsolutno samouk, niko mi nikada nista nije pokazao.... http://alas.matf.bg.ac.yu/~mi06067/nakit.html http://alas.matf.bg.ac.yu/~mi06067/silentstudio/ponuda.html to je samo deo, mnogo toga sam napravio i poklonio a da nikad nisam skenirao/slikao.... p.s. svi ljudi koji se bave slicnim starima neka se jave na stanko87@gmail.com
Eaaast Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 Srebro ti i ne treba. kupi set nozeva i vosak i vezbaj...pravi modela...njih mozes i da unovcis u jednom trenutku...inace srebro i nije toliko skupo...
Billy Posted August 10, 2007 Report Posted August 10, 2007 Remanium zicu razlicitih promera, od 0.5, do 1 mm, kao i razlicite vrste specijalnih kljesta mozes naci u Medipro-u, Dositejeva 37/1, tel:2622-050. Kljesta su malo skuplja ali zica se prodaje na koturima od 30 m i kosta oko 10 eu. Nazovi raspitaj se.