Gaara 0 Posted September 27, 2016 Report Share Posted September 27, 2016 Pozdrav, verujem da je mnoštvo tema otvorenovezano za portfolio. Mene zanima samo jedna stvar, kako svom ''budućem'' poslodavcu poslati portfolio, kada ni nemam radove. Zapravo, potpuni sam početnik, a portfolio mi se traži. Zapravo, CV, motivaciono pismo i portfolio. Kako objasniti da su se moji radovi zasnivali, takoreći na volonterskom radu i da nemam bog zna kakve radove. Molim vas za pomoć, jer mi je besmisleno da sastavljam portfolio a nemam skoro ništa. Smatram da bi u portfolio trebao da stavim svoja najbolja dostignuća, a ja ih imam malo. Link to post Share on other sites
Christopher Carrion 0 Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 Napravi portfolio od fiktivnih projekata. Zadaj sebi zadatak i uradi ga. Bitno je da portfolio pokaže šta umeš, a sekundarno je koliko je od toga zaista i realizovano (ima izuzetaka, ali u tvom slučaju nisu važni). Link to post Share on other sites
Gaara 0 Posted September 28, 2016 Author Report Share Posted September 28, 2016 Mnogo hvala na odgovoru. Da li je dobro da takav portfolio napravim na nekom sajtu, ili pak da ga stavim Word file i kasnije konvertujem u PDF? Link to post Share on other sites
Christopher Carrion 0 Posted September 29, 2016 Report Share Posted September 29, 2016 I sajt i PDF su ok, svaki normalan poslodavac treba da prihvati obe varijante, osim u slučaju ako nije direktno naveo način kako treba da mu se portfolio dostavi. Link to post Share on other sites
t@urus 0 Posted September 29, 2016 Report Share Posted September 29, 2016 Nisi rekao kojom se oblašću dizajna baviš. Možda bi, u tom slučaju, odgovori koje bi dobio bili brojniji i opširniji. Link to post Share on other sites