Jump to content

Canon G 16

Recommended Posts

Prije svega pozdravljam sve clanove DZ.

Naime danas sam dobio fotoaparat Canon PowerShot G16.

Pokusao sam da podesim tacno vrijeme i vremensku zonu.

To mi je nekako uspjelo. Ostala podesavanja nijesam uspio

jer je u meniju sve na japanskom ili kineskom pismu. Za mene

je to nepremostiva prepreka.

Trazim pomoc kako da podesavanja resetujem na fabricka

ne bih li nekako dobio meni na engleskom jeziku.

Napominjem da sam pocetnik i prvi put sam u kontaktu sa

digitalnim fotoaparatom.

Ne znam da li je to moguće ali možda imaš neki aparat koji je samo za japansko tržište pa mu je i pri resetovanju na fabrički default pismo japansko? ali sigurno ima i engleski.

Možda servis ili ovde kod nas da nađeš u nekom predstavništvu nekog ljubaznog japanca da ti to prebaci na engleski.

Svesam probao, dobijem meni kao ovaj sa uputstva str. 15 i 16, alije sve na japanskom ili kineskom.

Sve opcije za podesavanja su ovom pismu.

Trazi onda ovo

英語

Mislim google translate kaze da je to rec engleski, a ako nema sto ne bi probao jednu po jednu opciju dok ne "proradi".

Podešavanje jezika je pretposlednja stavka, druga odozdo, na tabu podešavanja (ikonica čekić i ključ). Probaj tako da je nađeš.

Dodatak:

Vidi ovaj video

pauziraj ga na 0:50 da vidiš kako izgleda taj deo menija. Jeste na engleskom, ali bi lokacija opcije morala biti ista. Koliko vidim, opcija je označena i ikonicom koja izgleda ovako:

lang.jpg

Nadam se da je isto tako obeležen i u dalekoistočnoj verziji.

Edited by deus&machina

^opcija je nadjena kobinacijom play>FUNC/SET+MENU tastera, ali iz gornjeg odgovora pokretaca teme je ocito da nije ocito sta izabrati, zasto ne probati prvu gore levu opciju, to je engleski u "internacinalnoj" varijanti aparata.

Ovde je uputstvo na japanskom, pogledaj stranu 23 ali ekran prikazuje samo tri opcije gde je engleska ocigledna (uputstvo japanski), japanci su izgleda ogranicli jezicke opcije na sopstvenom trzistu.