Jump to content

Kako izaci na kraj sa ogromnim brojem kontrola u prozoru?

AlwaysLearningNewStuff

Recommended Posts

Ja sam programer koji ima zadatak da napravi samostalno bazu podataka i GUI u vezi poslovnih ugovora. Bazu sam napravio ali muku mucim sa dizajnom GUI-a. Problem je sto imam jedno 50+ kontrola koje treba da stavim na jedan prozor, sto mi se cini nemoguce.

Da bih sto bolje ilustrovao problem, prilozicu 2 skice GUI-ja. Izvinjavam se za tekst na engleskom, prevescu bitne stvari u sledecim redovima.

Prva skica izgleda ovako. U sustini, bukvalno sve kontrole koje postoje su "nabijene" u jedan prozor.

Prvi i srednji skup kontrola treba da stoje jedne pored druge ( zahtev nadredjenih ). Korisnik zeli da poredi vrednosti.

Sto se prvog skupa kontrola tice, nije toliko los raspored, ali polje za unos teksta sa naslovom BIG TEXT je polje u koje se unosi veliki tekst, poput izvestaja. Njegove dimenzije moraju biti vece. Payment options ima fiksnih 5 stavki, cisto da napomenem.

Srednji skup kontrola je za dodatke ugovoru, nazivaju ih Aneks. Skica predstavlja podatke za jedan Aneks ali moj problem je sto ih ima neogranicen broj. Korisnik prosto treba da popuni podatke za aneks i doda ih pritiskom na dugme, primera radi. Zato sam dodao 3 dugmeta i strelice, 1 dugme za unos ili brisanje ili izmenu podataka i strelice da bi korisnik mogao da se krece kroz postojece unose.

Primetite da aneks ima ista polja kao i prvi skup kontrola. Bukvalno sam kopirao prvi skup kontrola i "zalepio" ih, a zatim obrisao visak.

Krajnji skup kontrola je za podizvodjacke radove. Oni su trebali da budu deo prvog skupa, kao recimo Payment options ali nisam imao mesta gde da ih stavim. Takodje njih dodaje korisnik na isti nacin kao i anekse te sam opet dodao 3 dugmeta i strelice.

Opet napominjem, polja sa tekstom BIG TEXT sadrzace veliki tekst poput izvestaja pa bih morao znacajno povecati njihove dimenzije.

Evo druge skice, izvinjavam se sto je sve na engleskom.