balavac Posted January 11, 2014 Report Share Posted January 11, 2014 Pozdrav svima. Imam jedan za mene veliki problem. S obzirom da sam laik i ne umem da napravim tekst slajder, skinuo sam neki sa neta. Mene zanima kako sad ja tu celu scenu mogu da kopiram u svoj .fla fajl gde vec postoji nekoliko scena. Na netu sam nasao samo ono klasicno kopiranje svih objekata ali ih tako samo nalepi u jedan lejer bez action scripte, a sa tim ne mogu nista. Hvala unapred. Link to comment Share on other sites More sharing options...
metrocop Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 Najsigurnija varijanta je da radis postepeno sve sto je uradjeno u tom .fla fajlu koji hoces da kopiras. Tako ces najbrze nauciti! Ne znam kakav slajd hoces da pravis ali je to u principu jako prosto... 1.Napises tekst 2.Konvertujes u simbol 3.kliknes jednom na prvi frejm u timeline-u, pustis pa kliknes drugi put i razvuces na broj frejmova koji zelis(tako regulises duzinu trajanja slajda) 4.Na prvom frejmu definises pocetni polozan texta 5.Na poslednjem frejmu stisnes F6(da napravi definisani frejm) i kad to uradis pomeris text u krajnji polozaj slajda 6.kliknes desni klik izmedju prvog i poslednjeg frejma i kliknes "classic tween" Na kraju sejvujes i testiras. Ako neces da se scena non stop ponavlja, na zadnjem frejmu u actionscriptu kucas stop(); Nadam se da nisam nesto zaboravio...iz glave sam pricao :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
metrocop Posted January 12, 2014 Report Share Posted January 12, 2014 Ako se ne snadjes javi na pp ako mogu da ti pomognem nekako. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balavac Posted January 12, 2014 Author Report Share Posted January 12, 2014 Ej, moguce da nisam dobro objasnio, ali nije mi to trebalo. Al, hvala ti u svakom slucaju :) Nasao sam jednostavan tutorial na jutjubu tako da sam uspeo. Link to comment Share on other sites More sharing options...