Pomoć - Pretraga - Članovi - Kalendar
Puna verzija: Iva & Bozo
Dizajn Zona > Fotografski forumi > Portreti i studijska fotografija
Lexus
1:

2:

3:

4:

5:

6:

Misirac
Kao i uvek odlicno
ajfile
nemoj zameriti što dajem komentar jer sam amater i entuzijasta al nešto sam zadnjih dana raspoložen da komentarišem smile.gif

nejdobre su mi 1 i 3 ,, zamišljam prvu negde napolju gde neki zrak sunca prolazi kroz veo.

I ostale su mi sve ok osim 4. - tu mi njen izraz nije ok, možda da je gledala pravo, ne znam al nešto - inače mi je super potencijal ona bela zid crven.

I 6. lepa obrada valjda će i mlada (ili mladoženja) to da cene.

sve najbolje
-djole-
meni se na 2 i 3 ne svidja obrada... tj. taj blur efekat ili sta li je mi ne pije vodu.
ostale mi izgledaju standardno dobro
boric
Кад радиш тај ефекат замућивања, селектуј пажљиво (рецимо кривама) по ивици онога чију позадину желиш да замутиш и онда искористи "ленс блур". wink.gif

поз.
BigBoy
Interesantno kao i uvek a ono sto bi mozda bilo bolje da na prvim fotografijama gde gledaju u fotoaparat ipak bude neka mala emocija tipa monalizin osmeh i silcno. Ova na mosticu sa velom je blago podeksponirana i malo kontrasta fali, probao sam da uradim to u ps i dobije se mnogo lepsa plava boja neba a i oni kao glavni objekat dolaze vise do izrazaja. Ovaj efekat blura mi se bas svidja i to bas u toj "aljkavoj izvedbi" smile.gif
Lexus
Heheh, to ja u iscekivanju Lensbaby foliram smile.gif
bytefx
like 5. smile.gif

Na 6. mi dodje previse drvena, nekako nije opustena smile.gif

pozZ
gilaxia
mozda bi bilo zgodno da si mladoj malo stanjio nos na 3. i 4.
johnny bravo
CITAT (-djole- @ Mar 8 2010, 02:13) *
meni se na 2 i 3 ne svidja obrada... tj. taj blur efekat ili sta li je mi ne pije vodu.
ostale mi izgledaju standardno dobro

slažem se za obradu !
meni je skroz ok i ova br.5 na nekom mostu ili šta je već ;)