Pomoć - Pretraga - Članovi - Kalendar
Puna verzija: Foto papir- Fotokemika
Dizajn Zona > Fotografski forumi > Fotografska Svaštara
Markic
Pozdrav svima smile.gif

Naime u garaži našao sam pakovanja fotofilma, dimenzija 50x60cm, Fotokemika Zagreb. Pakovanje sadrži 20 filmova, zapakovani, zalepljeni, van domašaja svetlosti. Pretpostavljam iz 80-tih godina.

Pošto sam fotograf amater da li bi neko mogao nešto više da mi kaže o ovome. Hvala unapred smile.gif
Zlatko_KG
^Ako to nije foto papir, u tom formatu jedino može da bude grafčki film namenjen za repro filmovanje u štampaiji. Pročitaj šta piše na pakovanju.
Markic
To je ovo.
Markic
Deklaracija
MAESTRAL
Unutra je 20 listova papira a ne filma.
Sad ti jos samo treba crvena sijalica, aparatura, par kadica i par hemikalija. I film, naravno razvijen ,)
simazoran
Bajato je to. Može da posluži samo kao ukras.
srboljub
Pre možda dve godine sam iskoristio nešto preostalog efke papira (kartona) iz ’90. ili ’91 i jednu kutiju Forte papira u svrhu obuke podmlatka. Hemiju je negde nabavio Junior i rezultati su bili sasvim ok.
simazoran
Sve zavisi kakve rezultate želiš da dobiješ i kakvi su ti standardi. Na tome može da se uči postupak, ali onaj koji uči neće saznati kako ta fotografija stvarno izgleda. Pošto je u pitanju Efkebrom, može lako da se desi da rezultati budu vrlo sivi. Najbolji rezultati dobijali su se u kombinaciji Efkebrom kontrast + za nijansu mekši negativ.
Markic
Hvala veliko na pojašnjenjima, sada su mi stvari malo jasnije smile.gif

Videću sada šta i kako dalje sa filmovima. Možda stavim na oglase, nekome možda treba.. biggrin.gif
yagodinac
CITAT (Markic @ May 19 2019, 21:15) *
Videću sada šta i kako dalje sa filmovima. biggrin.gif

Ček' bre, misliš sa papirom... laugh.gif
Darkves
Nek prodaje čovek šta 'oće. laugh.gif
Markic
Da da sa filmovima unsure.gif tongue.gif