Dobrodošli, goste ( Prijava | Registracija )

Reply to this topicStart new topic

info- dizajn pakovanja i etikete-cene?, informacije o izradi dizajna pakovanja i etikete,deklaracije i sl.,gde

V
natashak
poruka May 21 2007, 09:19
Poruka #1

Grupa: Članovi 1
Datum reg.: 21-May 07
Član broj: 10,904

Pozrav Svima,

mozda sam promasila mesto gde treba da postavim temu ali nadam se da ako jesam da ce me neko uputiti na pravo mesto. Oprosticete mi,totalni sam laik sad.gif

Naime, brat i ja smo osnovali zanatsku radionicu -zelela bih da objavim konkurs za izradu dizajna za pakovanje, omotnice-etikete, ali bih prvo da saznam kako ide ta procedura (pretpostavljam da konkurs treba da postavim u POSLOVIMA?). Kako se krecu cene izrade dizajna pakovanja (kartonsko-ako je to bitno) kao i etikete?

Unapred Zahvalna,
natashak
Go to the top of the page

+Quote Post
Christopher Carr...
poruka May 21 2007, 11:29
Poruka #2

Mr. Wolf

Grupa: Supermoderatori
Datum reg.: 24-January 06
Član broj: 3,067

Za početak, dobro došla na forum.
U pravu si, ovo treba da ide u Poslovne ponude pa ću ga tamo i prebaciti.

+Quote Post
Nikotin
poruka May 21 2007, 12:16
Poruka #3

Grupa: Članovi
Datum reg.: 27-August 06
Član broj: 6,001

Još samo da nam kažeš propozicije konkursa, i to je to smile.gif

+Quote Post
johnny.
poruka May 21 2007, 12:55
Poruka #4

Urednik

Grupa: VIP
Datum reg.: 21-November 05
Član broj: 2,346

Evo ja sam već uradio nešto cool.gif biggrin.gif .

Dobrodošla na forum, i jedva čekamo konkurs wink.gif .

+Quote Post
natashak
poruka May 21 2007, 14:13
Poruka #5

E odlicno,

hvala na dobrodoslici smile.gif .

Pre svega ovo bi bio konkurs za dizajn omotnice -etikete.

Blize cu pojasniti cime se nasa firma bavi (tacnije registrovani smo kao SZTR) .
Zovemo se MKTEX (mada cemo menjati ime ali to je sada nebitno). Registrovani smo u Novom Sadu.
Planiramo da proizvodimo posteljinu (za decu i odrasle) kao i stolnjake,nadstolnjake,krpe i sl.